Zorgeloos ondernemen?
Geef je bedrijfsadministratie geheel of gedeeltelijk uit handen. ZZP'ers kunnen al vanaf € 80 per maand excl. BTW bij ons terecht.
Onze zakelijke diensten
Hier kan Up2Date Administratie je bij helpen.
Financiële administratie
Hulp nodig met je financiële administratie? Wij nemen jouw administratie graag geheel of gedeeltelijk uit handen voor een vaste all-in prijs per maand. Door onze hoge mate van automatisering proberen wij de verwerking van jouw administratie zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Via onze software is je administratie 24/7 inzichtelijk en heb je altijd actueel inzicht in de cijfers van je onderneming.
Jaarrekening
Jaarlijks stellen wij een jaarrapport voor je op. Dit jaarrapport vormt de basis van de fiscale aangiften. Daarnaast kan een bank, financieringsinstelling of brancheorganisatie jaarlijks cijfers van je eisen ter onderbouwing van de continuïteit van jouw onderneming. BV’s zijn daarnaast verplicht om hun jaarrekening jaarlijks te deponeren bij de Kamer van Koophandel. Deze diensten behoren uiteraard tot onze dienstverlening en maken deel uit van ons maandelijkse vaste all-in tarief.
Fiscale aangiften
Alle ondernemers krijgen periodiek te maken met hun fiscale verplichtingen zoals het doen van aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en/of vennootschapsbelasting. Up2Date heeft de juiste kennis in huis om je te voorzien van correcte aangiften, waarbij we je in veel gevallen belasting kunnen besparen door het toepassen van de juiste fiscale wetgeving.
Vanaf €80* per maand
ben je al ontzorgd
Wij werken niet met het uurtje-factuurtje-model, maar met vaste prijzen. Zo kunnen ZZP'ers al bij ons terecht vanaf € 80 per maand excl. BTW.
Meer informatie over de mogelijkheden ontvangen?
Met Up2Date Administratie neemt u een partner in handen die als een verlengde van uw bedrijf werkt. Transparantie en persoonlijk contact staan bij ons hoog in het vaandel. Wij werken niet volgens het uurtje-factuurtje-model maar met een vast prijs principe zodat je nooit voor verassingen komt te staan.